2014. szeptember 5., péntek

Hullámok 169 Ft-ért...

A hajam hossza és ezáltal tömege elérte azt a kritikus mennyiséget, amit már nagyon nehezen szárítok be hajkefével. Nem a tudás hiányzik, hanem a kedv és az idő.
Viszont szárítás nélkül természetes - de nem szép - hullámaimmal olyan vagyok, mint egy viharvert ősasszony.
Fogalmam sincs, hogy szállt meg az ihlet, hogy elkezdjek szivacs hajcsavaró után kutatni.
Nem volt ez annyira kutatás, inkább egyszeri próbálkozás a buszvégen levő százforintos boltban!
És voála!
A majdnem száraz hajamat nyolc nagy tincsbe fogva csavartam fel, a leválasztásnál nem ügyeltem a pontosságra, csak úgy nagyjából.
A tincseket rögzítővel befújtam, felcsavartam, pár órát úgy hagytam és kész!
Mivel a hajam majdnem száraz volt, ezáltal a végek nehezem fordultak a csavaróra néhol kicsit pipás maradt. ( Részemről ez szégyen! :-D )
Segítség lehet ilyen helyzetre, ha a tincs vége köré félbe hajtott zsírpapír darabot fogunk, és azzal együtt csavarjuk fel!
Azt hiszem 169 Ft megér egy próbát!




Lehetett volna még dolgozni a frizurán kicsit, de nem nagyon szeretem ha beállítottak a tincsek! 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Légy pozitív! :-)