2013. július 16., kedd

DIY képkeret YISK után szabadon

Van néhány képkeretem.
Sok.Ez pontosabb megállapítás. Natúr, fehér, pácolt, antik, arany....
Ablakaink, ajtóink, konyhabútorunk cseresznye színűek, ahhoz készült réges-rég néhány snassz fenyő keret is, amit már egy ideje a szekrényben porosodott.
Nagy kedvencem az antik szürke - bár valójában zöld - YISK keret, amihez hasonlót már régóta tervezek készíteni.
Előszedtem hát a régi megunt kerete és kicsit felturbóztam! Annyira egyszerű volt, hogy azt hiszem, ez csak a kezdet! Próbáljátok ki! Jó munkát!

Hozzávalók:
-karton(cipős doboz teteje)
-zsákvászon(bármilyen más textil esetleg mintás papír)
-ragasztópisztoly
-csipke



Az eredeti keret üvege alapján kivágtam egy karton lapot, kb 3 mm-rel kisebbre, mint az üveglap volt.

Az ellipszist a a YISK keret alapján rajzoltam át, mert nem könnyű ám megszerkeszteni!

Ráhagyással kivágtam a zsákvászon anyagot, az ellipszisnél vonalig bevagdostam.

Ragasztópisztollyal ráragasztottam a kartonra.


Vékony csipkét választottam, mert azzal könnyebb az ívet követni. Ragasztottam!

Próbakép egy képeslap...

Végül egy csipketerítő kerül háttérként a keretbe, és egy pici csokor levendulát kötöttem rá.




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Légy pozitív! :-)