2015. november 27., péntek

Karácsonyi DIY

A Bors magazin Lakás és kert mellékletében jelent meg ez a rendkívül egyszerű és olcsó csináld maga ötletem.
Még tavaly lomiztam egy maréknyi műanyag szarvas figurát, de fogalmam sem volt, mihez kezdek majd velük.
Aztán megszállt az ihlet!
Fehér akril festékkel lealapoztam, majd egy kis pirossal karácsonyi hangulatba hoztam őket.
Karikafejű ékszerszerelőpálcát kb. öt milliméteresre vágtam, fejét fogó közé szorítottam, és egy mécses lángjánál felforrósítottam.
Gyors mozdulattal a figurába szúrtam - kissé horrorisztikus, tudom! :D - és készen is lettem a vadi új karácsonyfadíszeimmel.
Tessék gyorsan szétnézni a gyerek lomos dobozába!!!




2 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. Köszönöm Aranyalma!!!!
      Elkezdtem olvasni a blogodat, már a felénél tartok!!!
      Facebook elérhetőség esetleg? :D

      Törlés

Légy pozitív! :-)