2015. november 15., vasárnap

Vidéki Álmok találkozó

Szomorú apropója volt a tegnapi napnak.
Az élet azonban nem csak fehér és fekete.
Létezik a szomorúsággal szemben másik oldal is.
A tegnapi nap nekem ünnep is volt, mert két nagyon kedves bloggerina barátnőm és családja látogatott el hozzánk, az ország keleti régiójába.
Modeszta és Zita a Vidéki Álmok Magazin munkatársai is, velem és Virivel együtt, aki sajnos nem tudott részt venni a találkánkon.
Szerkesztőségi gyűlésnek is nevezhetjük a partit.
Nem ez volt az első személyen találkozónk, nekem már volt szerencsém Modesztáéknál vendégeskedni többször is, ahol Zitával is megismerkedhettem.
A tegnapi jó hangulatú evős, beszélgetős, röhögős  délután megerősített abban, hogy az ember életének egyik legnagyobb ajándéka az, ha vannak barátai.
Ha valaki kellő nyitottsággal szemléli a világot, az embereket,  nem csak fiatal korában bukkanhat új, értékes ismeretségekre, hanem később is.
Nem szabad begubózni, mert ezek a napok, találkozók adják az élet sava-borsát.
Az, hogy a férjeink is egy hullámhosszon voltak, csak hab a tortán, úgy tűnt, nem szenvedtek túlságosan!
Csak ne laknának a csajok olyan messze!
Fotó nem készült, nem volt rá idő.
Próbáltunk hármasban pózolni, de borzalmasnál borzalmasabb fotók születtek, amik között nem találtam egyetlen szalonképest sem! :D
Utólag jöttem rá, hogy rém ciki módon nem írtam a csajoknak, hogy ne hozzanak ajándékot, így most legalább tudom mutatni azt a hangulatot, amit magukkal hoztak!






Akik ismerik Modeszta blogját, azok felírat nélkül is ráismertek volna a hamisítatlan "modesztás" hangulatra...
Zitáról talán nem mindenki tudja, hogy isteni finom szappanokat is készít!
Zórás hangulat! Imádom!!!


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Légy pozitív! :-)