2013. január 27., vasárnap

Túl kell lenni rajta!

Túl kell lenni rajta!
Mármint az első bejegyzésen! Soha nem írtam naplót, még a hideg is kirázott az elképzeléstől, hogy másokkal megosszam a gondolataimat...Most meg belevágtam...
Minden ott kezdődött, hogy kb. 2 évvel ezelőtt véletlenül ráakadtam Lidércke Meseház blogjára. Addig nem voltam tisztába még a szó jelentésével sem! :-)
És egyszerre kinyílt a világ előttem! Addig is havi 4-5 lakberendezési magazint vásároltam, de mindig bosszantott, hogy újságonként jó, ha egy bemutató mozgatta meg a fantáziámat. És most? Olyan helyekre kukkantok be, ami mosolyt csal az arcomra, hálás vagyok a többi bloggernek, hogy bepillantást ad az otthonába, gyönyörködhetek kézműves munkáikba, és véleményt mondhatok, ha van hozzá kedvem!
Nos, így kerültem ide!
És mit láthatsz itt kedves vándor, ha idetévedsz? Kézműves molyolásaimat, korán sem tökéletes, de szeretett otthonom, kertem hangulatait...Tölts itt néhány kellemes percet, és mosolyogj! K




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Légy pozitív! :-)