2013. május 10., péntek

Harangláb

Gyakorlatilag bármelyik virágról készíthetnék egy önálló bejegyzés, mert ahogy a fotókat készítem, szinte mindegyikről az jut eszembe, hogy ez is kedvencem!
De a harangláb tényleg az egyik nagy tavaszi kedvenc!
Nekem teljesen újdonság volt, hogy ilyen virág is létezik! Na jó, tulipánon, és rózsán szocializálódtam, gyakorlatilag minden virág újdonság volt...
A haranglábban azt szeretem, hogy hihetetlenül különleges, finom virágai vannak és ennek ellenére kibírja az én kertészkedési stílusomat is!
Néhány éve  vettem az első töveket, aztán azóta legalább húsz tő virágzik a kertben. Nagyon nagy előnye - számomra, mert van, akit ez zavar - hogy a magjait a szél bárhova elviszi, így minden évben új bokrok nőnek teljesen váratlan helyen. Ennek ellenére nem agresszív növény, a nem kívánt hajtásokat kapálással-gyomlálással könnyű eltávolítani.
A legjobban félárnyékos helyen érzi magát, virágzás után a naposabb helyeken szinte teljesen visszahúzódik.
Akkor jöjjön egy kis virágparádé!









Kicsit idegen tollakkal is ékeskedem, mert ez a szépség még nem az enyém. Szomszéd Sanyi tavaly adott nekem magokat, remélem jövőre már nekem is lesz ilyen barackos árnyalatom!


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Légy pozitív! :-)