2014. május 15., csütörtök

Gyerek...

Tíz éve nevelek gyereket. 
Kb. öt éve nem olvasok gyereknevelési kézikönyveket. 
Senkitől. Még attól sem, akiket mélységesen tisztelek.
Nem vagyok ám nagy aduász, aki mindenre megfelelőrecepttel rendelkezik!
Ó, dehogy! 
Ill. kitartó, makacs, önfejű, ember lévén előbb-utóbb minden problémát megoldok.
De nem a gyereknevelésben!
Milánommal tíz éve utazunk a mi kis hullámvasutunkon.
Igazi  szélsőséges érzelmektől túlfűtött szerelem a mienk.
Talán mert annyira hasonlóak vagyunk.
Elsőszülöttem  féléves korától lubickol a dackorszakban, amiből mostanra sem sikerült kinőnie.
Durrog, puffog, ellenáll, elégedetlen, kiakad, veszekszik, ha valami nem teljesen a szája íze szerint történik. Nem kicsit . Nagyon. 
Mindeközben okos, érzékeny, illedelmes, szégyellősen mosolygós, ha kilépünk a házunkból.
Nem könnyű nekünk egymással, holott a köztünk levő szimbiózis mit sem csökkent születése óta.
Sokszor irigyeltem azokat a szülőket, akik kicsi Buddhájukról meséltek, aki szelíd, engedelmes, és semmi, de semmi baj nincs vele. 
Mondom évek óta nem vettem a kezembe szakirodalmat...Nem éreztem egyiknél sem, hogy igazán segítség lett volna a saját konkrét "problémámra".
Dr. Ross Campbell könyvére az iskolai könyvtárban bukkantam, és a címe alapján azzal a céllal olvastam bele, hogy talán segítheti a tanári működésem egy meglehetősen kemény közegben. 
Először éreztem a megvilágosodást a gyerekemmel kapcsolatban!
Te jó ég!
Hiszen minden a legnagyobb rendben! Mit parázok annyit?
Nem könnyű az út, ami előttünk áll, de még nem késő felnőnöm a szülőszerephez! :-D :-D
Ajánlom szertetettel mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Légy pozitív! :-)