2014. június 17., kedd

Egy szuper hétvége - Part 1. - Bluer Design workshop

Tudtam ám, hogy ez a pillanat is elérkezik!
Hogy kedves virtuális barátnéimmail egyszer át kell tennünk kapcsolatunkat a 3D világba!
Izgultam!
Határozottan!
Mint mikor randira készül az ember!
Nem törődtem a szájhúzogatós ismerőseimmel, akik szerint egy ilyen "vakrandi" csak csalódással zárulhat!
Kérem szépen!
Minden kedves ismerősöm hús-vér valódi hölgyemény, aki nem mutatott a virtuális életében semmivel sem többet, mint ami ő valójában!
Biancával, a házigazdával már idejét sem tudom, mióta "ismerjük" egymást! 
Nem én voltam a legjobb tanítványa, mert sokat beszéltem óra közben, de remélem megbocsájtotta!:D
Viszont megtanultam csíkosodás nélkül festeni!És készítettem egy gyönyörű Yisk-zöld tortatálat!
A színt Enikőnek köszönhetem( Kreatív kert-Kreatív otthon), aki töretlen kitartással adagolta a fekete és sárga színt a festékhez. Én meg csak bámultam, és csacsogtam...
Találkoztam egyik legkedvesebb vásárlómmal - igazi virtuális barátnőmmel - Virággal is legnagyobb örömömre! Ott folytattuk, ahol abbahagytuk! A bemutatkozási procedúrát is kihagytuk...
És Orsival! ( Zimma Design), aki ugyanolyan közvetlen és kedves ember, mint amilyennek a levelei alapján megismertem! És szereti az uborkás vizet!!! Mik vannak...:-D
Betti( Bettidiy-amatőr művészkedés) számomra a kiegyensúlyozottság szobra volt! Szívesen elmennék vele egy rekreációs hétvégére, ahol megtanítana jógázni, és egészséges étkeket főzni!
Melinda ( Minamole blog) igazi partiarc! Akiről azt gondolod, hogy száz éve ismered!
És az új ismerősök! Már csak ezért is érdemes volt elmennem!
Évi (Torta természetesen) és Bernadett ( Mandulaszem) természetesen bekerültek a gasztro-kedvenceim közé! Nagyon érdekes, hogy először személyes ismerősök lettünk, aztán bogarásztam át az oldalaikat! Nyálcsorgatós mindkettő!!!!
Judit( Czippel Art) pedig éppen mellettem állt, mikor a kezembe akadt egy szép pasztell rózsás kép, amit Bia kapott ajándékba. Még szerencse, hogy őszinte lelkesedéssel dicsértem az alkotást!!! :-D
Egy valakit nagyon hiányoltam! Jucikát! ( From Juci) Vigasztaljon a tény Jucika, hogy még az uram is elmormolt egy imát a sütinyalókád után! :D
Természetesen nem csak elvarázsolt bloggerek találkozója volt a workshop, hanem nagyon kedves, közvetlen "civilekkel" is megismerkedtem! Jó lett volna egy kicsit többet beszélgetni mindenkivel, de természetesen dolgoznunk is kellet keményen!
Jó volt...
Nagyon! 
Pezsegtem, mikor eljöttem. És még most is....
Köszi Bia!!!

Katt a nevekre!

Bianca
Enikő
Orsi
Betti
Melinda, hát persze, hogy Melinda! :-D
Évi
Bernadett
Judit
Juci



Startra készen!

Koncentrálunk keményen!

Enikő Yisk-zöldjével festett tortatálam, és ajándék szépségem Orsitól

Kerámia medálkák Bettitől
Bia gyönyörű, letisztult hálószobájában megsimogattam az ágyat, a tapétát, a szekrényt, és természetesen a cicákat! És fotót is csak róluk készítettem....

A titkos recept!

1 megjegyzés :

  1. Szuper lehetett ez a találkozó. Mindenkit megkerestem, szuper dolgokra bukkantam. Nálad mindig Klassz dolgok történnek.

    VálaszTörlés

Légy pozitív! :-)