2014. július 14., hétfő

Liebster díj!!!








Minden blogger életében  - te jó ég, de fura én is az vagyok!!! :D - eljön az a pillanat előbb utóbb, mikor valakitől, aki szereti, örömmel olvassa, nézegeti kósza munkásságát megajándékozza egy vándordíjjal!
Az én életembe Alexandra hozta el ez a pillanatot, aki a Lady Berry Konyhája blogot írja szépítgeti nagy gonddal, lelkesedéssel és hangulatos fotókkal.

 A díjat max. 11 másik bloggernek lehet továbbadni, akiktől a legtöbbet inspirálódunk és legszívesebben olvassuk őket!
Alexandra feltett a díjazottjainak három kérdést, erre is válaszolok!

1.Mi motivált a blog elindítására?

Imádtam mások blogjait olvasgatni, és úgy éreztem vagyok annyira "magamutogató" alkat, hogy én is tudnék hasonlót csinálni! Azóta is élvezem, fontos szegmense lett az életemnek.

2.A hozzátartozók hogyan viszonyulnak ahhoz, ha beírjátok őket egy-egy megjegyzésbe?

A gyerekeket nem különösen érdekli még, egy dologhoz ragaszkodok, hogy ne legyen róluk egész arcos fotó. Az uram sokszor meglepődik, ha visszahall egy-egy olyan történetet, ami nemrég történt és közös ismerőseink "mesélik", hogy olvasták! Alapvetően őt sem nagyon hozza lázba a blogos-munkásságom. Azt vallja, ha én boldog vagyok, ő is az! :D

3.Mit csinálnánk, ha két hétig nem lenne net:

Hiányozna. Ugyanúgy az életem része, minta az olvasás, vagy a kézművesség. Nem érzem ezt cikinek, mert a helyén kell kezelni a dolgokat. Nem olvasok újságot, nem nézek tv-t nekem ez az egyik kapcsolatom a "nagyvilággal". De azért a Dunának nem mennék... :-D


A legtöbb blogger már kapott hasonló díjat, ezért én csak néhányuknak adom tovább, bár 100-as listát is tudnék írni!

1. Réka Kincse-lak blogja, amelyben külföldi albérletükből rakott csodálatos családi fészket, bár mostanában nem igen írogat erre az oldalra! :D

2. Modeszta a  Modest home & garden háziasszonya, aki az abszolút favoritom!

3. Verka az egyedi színes SzÍNházikóból.

4. Krisztinának, aki csodás helyekre repít bennünket a Hungarian Provence bologon.

5. Enikőnek, aki akkor is kitart, ha már összecsapnak a feje fölött a hullámok! Kreatív Kert-Kreatív otthon

6.  Fanninak, aki szó szerint a szavak embere! :-DNanni, képekbe öntött szavak...

7. És Virinek, a szép fotókért, hangulatokért. Biztosan kedvelnénk egymást, ha személyesen találkoznánk!
  Tubarozadesign

 És, hosszú, hosszú lehetne még a lista...


Kérdéseim a bloggerekhez:

1. Mi szeretnél lenni, ha újra kezdenéd az életed?
2.Mi az a dolog az életedben, amit tiszta szívből utálsz?
3. Ki az a történelmi, média, filmes esetleg irodalmi személyiség, akivel szívesen találkoznál?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Légy pozitív! :-)